5 priežastys, kodėl lauko reklama yra veiksminga priemonė kovoje už gyvūnų teises

1. Lauko reklamą pamato labai daug žmonių

Daugybė žmonių, kurie pamatys lauko reklamas, kitu būdu nesusidurtų su gyvūnų teisių/apsaugos žinute. Tokia reklama leidžia pasiekti žmones, kurie neseka gyvūnų teisių organizacijų socialiniuose tinkluose, nėra matę vaizdų iš kailių fermų ar skaitę apie nepateisinamas gyvūnų auginimino sąlygas jose. Tai vienintelis būdas pasiekti platesnį gyvūnų problemoms neabejingų žmonių ratą.

2. Lauko reklama nekonfrontuoja

Pamatęs lauko reklamą žmogus nesusiduria su spaudimu keisti nuomonę, kuris dažniausiai yra neveiksmingas. Žmogus gali ramiai apsvarstyti reklamos žinutę ir priimti nuomonę ar netgi ją pakeisti pats be jokio spaudimo iš išorės.

Lauko reklama prieš kailinius

Lauko reklama prieš kailinius

3. Jei reklama įdomi, apie ją kalbamasi

Reklama, kuri sužadina jausmus, sukelia pokalbius ar netgi diskusijas tarp draugų ir taip reklamos poveikis dar padidėja.

4. Gera lauko reklama turi potencialo pasklisti visur

Įdomiausios reklamos laimi konkursus, jos fotografuojamos ir keliamos į socialinius tinklus, apie jas rašo žiniasklaida. Taip reklamos poveikis sustiprėja ir gyvūnų gerovės klausimai iškeliami į viešąjį diskursą.

5. Lauko reklama pamatoma ne po vieną kartą

Dažniausiai žmonės tą pačią reklamą pamato po kelis sykius skirtingose vietose, todėl reklamos siunčiama žinutė įsimena ir ilgiau išlieka atmintyje. Reklamos psichologijos srityje atlikti tyrimai rodo, kad reikia maždaug 6 susidūrimų su ta pačia žinute, kad žmogus galėtų priimti jos siunčiamą idėją ir jai pritarti.

 

Dėl šių priežasčių rinkome aukas lauko reklamai, kuri dabar iškabinta Vilniaus gatvėse. Dėkojame visiems aukojusiems!

„Tuščių narvų“ komanda